Prima pagină > Gânduri > Alte ore

Alte ore

O luasem.  Şi-o decretasem tot o EA. Şi-acum scriam la ea. Avea taste lucioase şi-aveam, din dotare, o bucată de pânză cu care-o lustruiam conştiincioasă după fiecare utilizare. Era a mea, numai a mea… My precious… mi h ihi

Din păcate, pachetul de la Toshiba nu conţinea şi o doză bună de inspiraţie, iar întâmplarea de-a avea o laptoapă personală nu-mi încreţea părul şi nu mă transforma-ntr-o Carrie Bradshow cu o garderobă care lăsa de dorit..

 

Şi nici cu Office-u’ ăsta nou nu mă prea împăcam… Încă. Dar, toate la timpul lor, nu? Mâine era ziua lui. Îi trimisesem deja un mesaj de La Mulţi Ani, la care nu-mi răspunsese… De ce scriu despre asta?

 

THE HOURS…

You cannot find peace by avoiding life… That’s why I was suffering like hell ever since I came back?!

Am vrut să-i scriu lui C. Despre THE HOURS. Mi-am adus aminte apoi c-am hotarât să nu-i mai scriu. Şi-am inceput un mesaj ca pentru el, dar adresat lui T. Doar ei puteam să i-l trimit. Până la urmă am scutit-o şi pe ea de toată negura asta în care bântui eu de la-ntoarcerea din Europa… Până unde? Până când?

 

(…) Nu mâncasem tortul. Mama-mi luase de ziua mea un tort mare, cu multă frişcă, şi fructe… Şi eu nu-l mâncasem, că eram grasă şi el nu… Mi-adusesem aminte de tortul ăla acuma, de la tortul lui Dan Brawn, pe care nevastă-sa nu-l iubea, şi l-a părăsit ca să nu se sinucidă lângă el. Şi cât de groaznic de egoişti putem fi uneori! Cât de neiertat de egoistă fusesem la ziua mea, când toată lumea venise să mă vadă pe mine, şi mi-aduseseră flori, pe care eu le aruncasem fără să-mi pese de sentimentele lor. Dar A văzuse. Şi nu mă iertase. Ce e de iertat la egoism şi indiferenţă?

Categorii:Gânduri
  1. Niciun comentariu până acum.
  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

