Prima pagină > Amintiri din copilărie > CAZUL CURĂŢĂ CARTOFI

CAZUL CURĂŢĂ CARTOFI

Îmi  placi în seara asta, iubite,

ţi-am spus înainte

să te duci să te bărbiereşti.

 

Vreau să te iubesc,

iubite,

ţi-am spus când

te-ai întors de la baie

cu spumă de ras

pe gât şi în urechi.

 

Sărută-mă pe sâni,

iubite,

ţi-am spus când

te-ai băgat în pat

şi te-ai întors

cu spatele la mine.

 

Ucide-mă,

iubite,

te-am rugat înainte

să adormi

şi nu sunt sigură

dacă m-ai auzit sau nu.

 

(5 Feb ’97)

  1. Niciun comentariu până acum.
  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

