Prima pagină > Jurnal de bord > Pe la-nceputuri de ianuarie…

Pe la-nceputuri de ianuarie…

25 Ianuarie ‘09

Duminica asta fusese spectaculoasă. Mi-o zisesem eu de la prima oră, şi-o savurasem în drum spre serviciu, spartă în o mie şi una de poveşti, una rămasă în pat, sforăind, alta bătând coclauri verzi Acasă, alta cu ochii aţintiţi în orizonturile nesfârşite ale Deşertului, alta zburând realmente deasupra maşinuţei mele, veghind-o pe cea de la volan, care nu reuşea să se concentreze în totalitate. Îi lipseau o mie de motive!

(…)

REVOLUTIONARY ROAD, ca şi LITTLE CHILDREN, fusese un recital Kate Winslet, ireal de frumoasă şi urlându-şi – la propriu la un moment dat – dragostea, ura şi acea hopeless emptiness

Două prost crescute au şuşotit pe toată durata filmului şi pianul timid şi trist n-a reuşit să le-acopere chicotelile prosteşti…

April şi Frank…

Amândoi îşi doresc să evadeze… Eu nu-mi găsesc cuvintele, ca de obicei… Deşi simţisem filmul ăsta până-n fundul viscerelor mele dureroase.

Can two people break away from the ordinary without breaking apart? (vorbe de duh pescuite de pe net)

 

 

 

Categorii:Jurnal de bord
  1. Niciun comentariu până acum.
  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

