Prima pagină > Jurnal de bord > Aventuri la volanul Buburuzei

Aventuri la volanul Buburuzei

(Buburuza e Sirionul meu roşu de la Daihatsu – pentru cei care-au pierdut numărul din EVENIMENTUL ZILEI…. mi hi hi)

 

Era frig! Toată ziua fusese cald şi bine – în comparaţie cu ultimele două săptămâni de ploi zănatice, trase-n poză la fiecare câteva minute de câte-un fulger şi mai… Uite, că rămăsei fără determinante!!

Era frig! (să nu se-nţeleagă greşit, termometrul arăta 23 de grade…) M-am suit zgribulită-n Buburuză, n-am mai deschis geamul şi-am plecat spre casă.

Drumul destul de liber, miroase cumva a ploaie, cobor puţin geamul din dreapta spate, uneori am impresia că mă sufoc, şi mă străduiesc să nu depăşesc 139 km/h, m-am săturat de amenzi.

Schimb programele de radio, singurul care-mi place de nu l-aş schimba e THE COST. Un fel de RADIO ROMANTIC de-Acasă. Da’ când ţi-e lumea mai dragă, se-ntrerupe. Şi e fun să îngân acolo când ştiu cântecele… Da’ şi-atunci! VIRGIN e prea ‘negru’, if you know what I mean. Şi n-am niciun disc la mine. Eh, asta e! O s-ajung repede acasă.

Aud prin spate cum se plimbă sticla de apă la fiecare curbă (plimb o sticlă de apă cu mine în maşină… printre altele), şi mi se pare că mai aud ceva în afară de ea. Un fâş-fâş, imaginaţia mea hrănită cu ALIENS şi alte minuni de genul ăsta începe să-şi facă datoria şi deja şi văd o creatură uscată, cu multe picioare lungi, ca nişte crenguţe zgârietoare (??), făcându-şi loc spre picioarele mele. A, şi-aici ar trebui să intre imaginaţia cititorului în funcţiune: în piciorul stâng am un pantof roşu, cu toc şi baretă peste gleznă. Celalalt zace pe undeva pe jos, nu pot conduce cu tocuri, în schimb să vedeţi ce frumos pun frână cu degetul mare de la piciorul drept!!

Ajung la podul care leagă Dubai By Pass Road de Dubai – Al-Ain Road, mai am puţin până la ieşirea spre Dubai Academic City şi de-acolo mai e o aruncătură de băţ pân-acasă – beţe de Dubai, adică, vreo 5 sau 6 kilometri, parcă… Dacă nu şi mai mult.

Nu cred că am mai mult de 60 – 70 km/h când vietatea cocoţată, probabil, pe scaun, îmi cade în poală, între picioare.

Rămân incredibil de calmă! Inima deja era pasibilă de cea mai mare amendă care se poate da pentru viteză, îmi fac rapid un calcul, las’ că mă descurc cu ea, cu vietatea, adică, până acasă, şi dacă începe să meargă pe mine? Să-mi intre pe sub cămaşă? Să mă ciupească? Şi-acuma mi se încreţeşte pielea pe mine! Gosh!!!

Pun urgent luminile de avarie si trag pe dreapta. Nici nu mai stau să mă gândesc dacă e încă pe scaun, sau dacă a alunecat pe jos… Vietatea… Pun schimbătorul pe Parking (să mă ierte automobiliştii, nu-mi dau seama dacă gafez, da’ cui îi mai pasă acuma?), trag frâna de mână, nu-mi vine să cred cât de calmă sunt, ies din maşină desculţă de-un picior şi mai am puterea şi să mă-ntorc s-aprind lumina din plafon.

Mă uit pe scaun prima dată. Poate mai e totuşi acolo.

Da! E-acolo! E maro, cu multe picioruşe, aşa cum mi-o închipuisem. Încep să râd ca o isterică, ţopăind într-un picior! E clama mea de păr! Mi-am făcut codiţe împletite şi-a alunecat…

Intru înapoi în maşină şi-aştept să mă liniştesc.

Nu reuşesc, şi basta! O să mă lovească damblaua pe marginea şoselei, desculţă de-un picior, hlizindu-mă la o clamă de păr! Niiiiice!

Am scăpat şi de data asta! Şi v-am spus povestea-aşa…

 

Dubai

5 Aprilie 2009

 

Categorii:Jurnal de bord
  1. teta
    Aprilie 6, 2009 la 6:41 pm

    ma e adevaraaaaaaaaaaaaaaaaaaaat???????????????

  2. Rita
    Aprilie 6, 2009 la 6:43 pm

    🙂 Bine-nteles ca e-adevarat! De ce, pare chiar asa de neverosimil? Recunosc, n-am topait in piciorul incaltat, l-am pus jos si pe cel descult.

  3. mirelle
    Aprilie 17, 2009 la 10:18 am

    My dear,

    Cel mai mult imi place cand scrii despre „peripetiile” prin care ai trecut TU. Despre cotidianul tau…. Oare de ce?

    Allways,

    Mirelle

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

