Prima pagină > Jurnal de bord > Înainte de Paşte

Înainte de Paşte

Am văzut şi eu STELLET LICHT, filmul ăla ciudat, vorbit în limba aia şi mai ciudată (detalii despre dialectul germanic din film – http://en.wikipedia.org/wiki/Plautdietsch).

El însurat, cu o droaie de copii, religios şi cu părinţi înţelepţi, se-ndrăgosteşte de o altă femeie (mi hi hi!).

Cealaltă femeie îi spune, la sfârşitul ultimei lor scene de dragoste:

Peace is stronger than love!”

(…)

Am mai scris pe undeva că-mi place Dubaiul dimineaţa?

 

 

18 Aprilie

 

Bântui pe net.

Recomandat de DILEMA VECHE, dau peste blogul – proaspăt închis – al LucieiT – www.terorista.ro.

Şi de la ea ajung la un interviu cu Adela Greceanu

Nu, nu asta voiam să zic. Ci altceva, şi asta nu mi se năzărise acum!

Apăruse cumva de la AUGUST RUSH auzire, seara în pat, ascultând muzica fără imagini, şi corzile ciupite ale chitărilor sunau altfel decât celelalte muzici care-mi plăceau mie. De-acolo încolţise ca o fasole ideea că muzica n-o să se termine niciodată, că ciudăţeniile de pe portative puteau fi aranjate într-o infinitate de feluri care să ne-ncânte nouă urechile.

Aşa şi cu scrisul!

Eram la lectura lui Marquez (A TRĂI PENTRU A-ŢI POVESTI VIAŢA), într-o perioadă în care eram oarecum interesată de America Latina – şi nu, Uruguayul nu se învecinează cu Chile!!

Şi nu ştiu ce şanse aveam eu să mai public o dată, dar asta n-ar trebui să mă oprească a scrie în continuare. La fel ca şi Chrismilla, sau LuciaT, sau Adeluţa, sau Simona….

Pentru moment, cred c-o să las scriitura şi-o să mă duc să fac vinetelea celea!

 

A…

S-aveţi un Paşte Luminos! Cu Pace şi Dragoste!

Categorii:Jurnal de bord
  1. Aprilie 18, 2009 la 9:54 pm

    Paste fericit!

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

