Prima pagină > Jurnal de bord > Cum să zăpăceşti o blondă la 3 dimineaţa, în Duminica Paştilor

Cum să zăpăceşti o blondă la 3 dimineaţa, în Duminica Paştilor

Pe repede-nainte: o pui să-şi parcheze maşina într-un cartier necunoscut ale cărui străduţe şi sensuri  giratorii seamănă toate-ntre ele, fără să-şi ia niciun punct de reper, o-ndopi cu drob, sarmale, şi două pahare de apă[1] şi-o laşi să plece, pe la 3 dimineaţa, singură, ambetată şi visând la berea de la pachet (cu plecăciune, Cristi!)

Blonda pleacă lipa-lip, dă primul colţ, sigură pe ea, învărtind cheia pe degete, hi hi, şi… SURPRISE! Maşina nu-i acolo!

Bun! Ce face o blondă când nu-şi găseşte maşina într-un loc unde n-a fost niciodată? Intră-n panica, indubitabil! Începe să se-nvârtă prin cartier – nota bene, e 3 dimineaţa, mi-e somn, vreau pe canapea, savurând o sticluţă de Heineken…

Mda… Nu-i nici acolo, nici acolo, n-am ce face, îi sun pe Monica şi pe Cristi, sper să aprecieze plimbarea prin cartier, nu-i bine să mergi la culcare cu burta plină, nu?

“Tre’ să fie cumva la stradă, mi-aduc aminte că se vedea dealu’ ăsta şi clădirile de-acolo….”, încerc eu să par şatenă.

“Păi, dacă ştii c-ai pus-o la stradă, trebuia să ieşi la stradă şi să cauţi acolo”, face Cristi. Normal. Firesc. La mintea oricui!

Buburuza e puţin mai încolo, las oamenii să meargă la culcare după scuzele de rigoare, şi mă duc şi eu acasă. A fost o zi lungă. Simt şi-acum în nări mirosul de tămâie de la slujba de Înviere şi deşi n-am adus Lumina acasă a fost bine…

Hristos a înviat!


[1] “Apă, apă că-mi ia carnetul!” (Sergentul Cristoroveanu, BD în acţiune… Pour les connaisseurs)

Categorii:Jurnal de bord
  1. Cristi
    Aprilie 19, 2009 la 3:23 pm

    Adevarat a inviat ! Ce-a fost a fost, eu zic ca nu e bine sa intram cu suparari in Sfintele zile de Paste. Te iertam pentru plimbarea nocturna 🙂 si te asteptam si alte dati.

    • ritasophie
      Aprilie 19, 2009 la 11:11 pm

      🙂 Data viitoare imi las firimituri de paine, ca Hansel si Gretel!

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

