Prima pagină > Jurnal de bord > Cu ochii-n 13,14 (cu plecăciune, DILEMA VECHE….)

Cu ochii-n 13,14 (cu plecăciune, DILEMA VECHE….)

Ieri am ajuns târziu la birou şi bine-nţeles că nu mai erau locuri de parcare. Şi-am pus-o pe Buburuză în parcarea în curs de amenajare de lângă fabrică. Şi dacă marţi erau acolo vreo 4 maşini, ieri nu era niciuna.

Şi mi se păruse c-o las acolo, în soare, stingheră, singură…

Mai pe la prânz, după ce m-am spălat pe mâini, mi-am aruncat o privire pe ferăstruica de la baie şi… Hi hi! Lângă Buburuză mai erau 2 maşini!

Mai socializa şi ea! 🙂

(Martie 2009)

***

Motanul devenise un şantajist în toată regula, se miorlăia cumplit de fiecare dată când voia ceva şi ştia că sunt acasă ca să-i dau acel ceva, o mângâiere, puţină atenţie…

Cel mai adesea, însă, şi mai neplăcut era că-l apuca şantajul dimineaţa, devreme, când aş mai fi dormit şi eu un pic…

Bună dimineaţa, Sophie! E Soare-afară şi oportunităţile sunt infinite! Momentul de fericire[1], remember?

(Martie 2009)

***

Am început să văd INTO THE WILD.

Îi înşirasem lu’ Serge o listă de filme din cele pe care nu le văzusem încă şi el (şi eu tot într-acolo înclinam Balanţa) alesese INTO THE WILD.

Şi ştiam în mare ce se-ntâmplă acolo.

Cum a zis Chris… Pardon, Alexander Supertramp:

“…the final and greatest adventure: the climatic battle to kill the false being within and victoriously conclude the spiritual revolution.

Şi totusi…

Happiness is only real when shared.

(Iunie 2009)


[1] THE HOURS

Categorii:Jurnal de bord
  1. Niciun comentariu până acum.
  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

