Prima pagină > Gânduri > Cum…necum…

Cum…necum…

Ce mă intrigă…

Gustul de ghimbir.

Şi nenumăraţii mei pantofi/tenişi/şlapi/balerini înşiraţi pe holul de la intrare.

Şi filmele cu actori români sau de alte naţii vorbind o românească pocită pe un canal arăbesc.

Aerul răcoros care mă face să tremur de zor în Deşert. Şi cum îmi trag apoi nasul, ca într-o răceală autentică de-Acasă.

Amicii care nu-mi răspund la telefon. Sau pe Messenger, când îi salut şi ei nu zic nimic… Şi io  mă-ntreb, să-i mai salut o dată, să-i întreb de ce nu vorbesc cu mine, să tac? De cele mai multe ori tac.

VIVA LA VIDA!

Ce-mi place…

Să visez cu ochii deschişi.

Să mă uit cum mi se face pielea găină când ascult câte-o muzică mai frumoasă… Nu, nu neapărat mai frumoasă, mai aşa… Înţelegeţi?

Să râd şi să mă văd în web-cam, cu dinţii rânjiţi, ştiind că asta nu-i o ipostază prea des întâlnită în ceea e mă priveşte, da’ iacătă-mă-s, aproape fericită… Căci fericirea e un lucru foarte mare!!!

Să-mi închipui că după blocul gri din faţă, cu mulţi indieni spânzuraţi la balcon când mai apar şi eu în cadru, se-ntinde liniştit, un ocean. Nesfârşit! Albastru de-atâta cer reflectat în el şi-n burţile balenelor înţelepţite de-atâta nesfârşire…

Ce nu-mi (mai) place…

Singurătatea prelungită în tăceri… În indiferenţe impersonale…

Şi-atât!

Categorii:Gânduri
  1. Iulie 20, 2009 la 3:58 pm

    Criza, criza, criza…Peste tot se vorbeste de asta! 😐 Ok, nu te-ai plictisit?
    Si ce poti sa faci?
    Uite o alternativa:
    hai sa concepem un playlist anti-criza, anti-politica de 2 lei, anti-manipulare si prostire în masa.
    Sa vedem cine câstiga! 😀

    http://roxannetrohmaniac.wordpress.com/2009/07/20/stereophonics-reteta-galeza-pentru-criza-i-think-not/
    Da-o mai departe. 😀

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

