Prima pagină > Jurnal de bord > How to become an early riser – ziua 1

How to become an early riser – ziua 1

Citisem un articol despre cum să te scoli mai devreme. Şi făceam pe viteaza, trezindu-mă de bună voie şi nesilită de nimeni după doar 4 ore şi-un pic de somn. Fără să am un plan concret ce vreau sa fac cu astea 2 ore pe care mi le dăruiam cu atâta generozitate.

Trecuseră deja 20 de minute. Încă mă miram sincer cum de nu-s în pat încă.

Acum înţelegeam de ce m-am sculat! Zâmbeam larg, savurând mai mult ca oricând muzica de la THE COAST: se-auzea imamul chemând la rugăciunea de dimineaţă. În mod normal, la faza asta eu căutam nerăbdătoare dopurile antifoane.

Şi nu, trezitul de dimineaţă încă nu-mi readucea neapărat pe tavă şi inspiraţia! Pagina de word, cu excepţia ‘mâzgălelilor’ de mai sus rămânea tot albă. Mă duc, totuşi să dau cu puţină apă pe faţă. Poate… cine ştie?

(…) După apă pe faţă şi gelul de la Olay, după paharul de Laban (Sana de-a noastră) şi minibagheta din făină neagră, după lectura articolului cu Reduce TV Watching (tot dela Steve Pavlina citire), îmi dădeam seama că-mi trebuia un plan. Era ca şi cum aş fi câştigat la loterie şi-acuma, în loc să-mi cumpăr un Ferrari, stăteam şi mă uitam la bani! Să nu mă uit până se devalorizează!

Dar iată că ceva-ceva tot ieşise! Data viitoare promit să monologhez despre broaşte!

Categorii:Jurnal de bord
  1. Niciun comentariu până acum.
  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

