Prima pagină > Jurnal de bord > Scrisoare fara diacritice

Scrisoare fara diacritice

🙂 Hai ca ma pun sa-ti scriu, ca-s lenesa, beau o bere, o ascult pe Emiliana Torini – pe care ti-o recomand cu caldura, si pe imam – e ora rugaciunii de pranz, care parca nu-i chiar asa de vehement ca-n alte dati, o fi din cauza caldurii, mi hi hi, Doamne iarta-ma, si-l citesc pe Eckhart Tolle. Si-nainte de orice, ia o mostra de intelepciune:
All negativity is caused by an accumulation of psychological time and denial of the present. Unease, anxiety, tension, stress, worry – all forms of fear – are caused by too much future, and not enough present. Guilt, regret, resentment, grievances, sadness, bitternesss, and all forms of nonforgiveness are caused by too much past, and not enough present.’
Si asta cumva vine sa explice starea de bine pe care-o am in ultima vreme. Mi-e bine, Mirelle… Ma bucur de prezent la maxim, uite, dimineata perfecta, am rontait niste cocos fara niciun gust, cu dintii mei bolnavi – ma rog la Bunul Dumnezeu sa reziste lucrarea din dreapta pan-ajung Acasa, ca-i deranj mare, si… cam atat, stii?
O sa fiu haotica, mi-i somn, o sa ma duc sa ma mai intind un pic, da’ sa-ti zic de bere si de THE COAST.
O fost si Saint Patrick’s day! M-am dus in verde la serviciu, am urat la toata lumea, le-am explicat cum e cu Saint Patrick si cum am fost eu un Leprechaun in a previous life, si, bine-nteles ca m-am plans ca n-am Guinness…
Si-a doua zi, Korhan, colegul meu de birou, mi-a adus 4 beri. Blonde si Australiene, da’ mai stai sa cauti calu’ de dar? L-am pupat cu foc si-acuma trag de ele cat pot… 🙂
Si cu THE COAST-u’ o fost intr-un mare fel.
M-am dus ieri de dimineata la Spital acolo, in Jebel Ali, sa ma caut la nas, ca iar nu pot sa mai respir.
Si la-ntoarcere – un drum de maxim 7 minute, ca o blonda ce-am fost, am ratat iesirea spre Sheikh Zayed Road si-a trebui sa merg cale lunga, sa-mi ajunga, sa ma pot intoarce la birou.
Cald afara, io n-aveam niciun chef de munca, conduceam incet si-ascultam THE COAST, care-au aveau THE JUKEBOX cu Don. Si le-am trimis si eu un SMS sa-mi puna Sophie B Hawkings… da’ m-am trezit tarziu sa le scriu, si-ntre timp am ajuns la birou, asa ca m-am gandit, eh, poate-o sa dea piesa, si gata.
Si m-am pus la calc sa ma fac si eu ca mai lucru ceva. Si suna telefonul. Un numar de fix si de Sharja! O voce super sexi, si definitely made in Europe, Australia, US… Era Don de la THE COAST… Trebuia sa ma filmeze cineva… cat am putut sa topai prin biroul ala! Doamne, Mirelle, asa copil ma surprind uneori! Si-mi place!
Am vorbit vreo 10 minute, cred, timp in care mi-a zis de vreo cateva ori bune ca-s a sweetheart… si io tot voiam sa-i zic ca si el.. .mi hi hi. Pan’ la urma mi-a zis ca nu suntem in direct da’ vrea sa ma-nregistreze si sa ma dea pe post. Si-mi pare rau ca n-am putut sa-nregistrez si eu intregistrarea lui… 🙂 M-am auzit si eu si-a fost bine! Nu mi-a tremurat vocea, pe ici pe colo iesea la iveala si accentul meu British… ce mai, a fost perfect!
Si iar topaiala si iar fericire multa, multa, multa! Prezentul, Mirelle! Gosh, I feel extraordinary!
Pupicesc, ma duc sa ma-ntind!
Erinu’ fericit
P.S. N-am avut o imprimanta color la-ndemana, da’ indemnul ala atarna si azi in P&G JAFZA! Pupi!

Categorii:Jurnal de bord
  1. Niciun comentariu până acum.
  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

