Prima pagină > Jurnal de bord > Fericire de weekend

Fericire de weekend

Sunt atât de fericită!

Da! Simplu şi fără prefăcătorii! Mă umple de fericirea muzica asta divină – ascult Buddha Bar, mirosul uleiulor parfumate dizolvându-se încet deasupra unei flăcări plăpânde, carnea caldă şi moale de pe pulpele mele odihnite după o baie cu spumă frumos mirositoare,  ţigara fumegând cuminte în dreapta mea, din care mai pufăi din când în când, să meargă rândurile astea şi muzica mai bine, apartamentul meu liniştit în care mă simt ca Acasă, ochii lui calzi, atât de departe, dar atât de aproape, motanul meu leneş, muzica din nou…

Sunt atât e fericită!

Că nu mai am starea de vomă de dimineaţă, că am gătit paste cu sos cu ananas, şi mozarella jucăuş topită printre morcovii sfioşi, şi da, nu ieşiseră la fel de gustoase ca cele de la birou, dar fuseseră un prânz aproape perfect – lipsise un pahar de Tămâioasă Românească!

Sunt atât de fericită!

Că mi-am petrecut toată după-amiaza vorbind cu el… Da, ştiu, e atât de departe toată povestea asta de o fericire veritabilă! Dar zâmbetul lui e la fel de cald ca şi cum ar fi lângă mine, şi eu chiar îl simt în vârful buricelor degetelor care tresar, nervoase, de dorul de a-l atinge…

Sunt atât de fericită!

Categorii:Jurnal de bord
  1. elisabeta
    Martie 26, 2010 la 11:01 pm

    si asa sa ramai

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

