Prima pagină > Jurnal de bord > Scrisoare fara diacritice 2

Scrisoare fara diacritice 2

Draga mea,
O sa-ncep prin a-mi cere iertare, ca randurile care urmeaza seamana cu ‘tara arde si baba se piaptana’, dar m-am gandit serios, si de ce sa ne scriem numai cand plangem si cand ni-i rau? Da, stiu, marele opere literare si vietile celebre pe asta se bazeaza, ca pot sa scrii mai credibil despre suferinta decat despre fericire. Dar noi nu suntem nici autori de succes si nici vreun film n-o sa se faca dupa povestile piticilor mei de pe creier.
Azi m-am trezit la 6 jumate, mi-am facut cuminte sucul de portocale cu grapefruit, m-am dus si-am alergat, apoi m-am dus la plaja, vant bezmetic, valuri nebune, si Dragos… Dragos e un copil pe care l-am cunoscut aici, are 26 de ani dar e atat de matur si-atat de linistitor… Un Targu Muresean blond care ma bucur ca se bucura de compania mea si cu care ma mai vad din cand in cand… Ca sa cobor cu picioarele pe pamant.
Apoi m-am dus la o terasa, unde-am mancat o salata mare, mare, mare si foarte gustoasa, cu ciuperci crude, asparagus, rosioare mititele si gustoase, boabe dulci si galbene de porumb, salata verde si laptuci, sau nu stiu cum le-o zice celorlalte verzituri, sunt un pic gretoase, la un moment dat, ca-i un intreg potpuriu de gusturi in timp ce le mesteci. Io cand simteam ca vine amareala, luam cateva boabe de porumb.
Si-am baut o limonada cu menta! Yummi!
Asta-n timp ce ma lasam mangaiata de vant, incercam s-aud freamatul oceanului nelinistit si sa ma concentrez pe ACUM (citesc THE POWER OF NOW, Ekchart Tolle, care-i o carte pentru oameni din astia ca mine, care n-au probleme, da’ adora sa si le faca!)
Pe mine m-ajuta mult, c-am avut o saptamana destul de grea. M-am indragostit din nou, virtual, si-n aparenta gratuit, dar iti garantez ca nu e asa, de acelasi barbat cu care mi-am gasit sa fac experimente sentimentale: sa ma las sa-l iubesc seara, inainte de culcare, dimineata ca sa-mi apara bujori in obraji, da-n rest, nu, ca dauneaza grav!
Indragostirile si mai ales dezindragostirile de omul asta sunt ca un sut in fund! Ma simt vie si fac tot felul de lucruri pe care nu le-as face-n mod normal! Auzi, sa ma scol in weekend cu noaptea-n cap ca sa ma duc s-alerg. Cine-a mai auzit asa ceva?!
Am stat la plaja sub vantu’ ala care se-asorta cu nebunia gandurilor din capul meu de toata saptamana asta… Ha! Uite, asta acuma m-a pocnit! Poate c-a trebuit sa fie furtuna-n Desert, sa-mi scuture vantul masina pe autostrada ca sa scap de vocile din capul meu! Hi hi… Nice! Ideea e ca sunt foarte linistita, m-am simtit foarte bine cu mine insami – Dragos a plecat la un moment dat si eu mi-am luat brunch-ul de una singura.
Asa c-acuma-s ca o raca pe spate, am facut un dus si o ascult pe Lisa Gerrard (http://www.youtube.com/watch?v=1JgzdOSYLFo&feature=related) care nu-i om, e un Inger de la Bunul Dumnezeu, ca numai Ingerii pot canta asa, si voiam sa-ti scriu ca L-am rugat pe Bunul Dumnezeu aseara sa-ti linisteasca sufletelul, si sper ca randurile mele sa te faca chiar sa zambesti un pic.

Of, draga mea, viata nu-i zgarcita! Parol! E-atata de frumoasa! Si cand plangem mai tare, atunci ii si mai frumoasa! C-avem ochii limpezi si-i putem vedea Frumusetea!
Te pupicesc cu mult drag!
Ritutza, eterna optimista
Categorii:Jurnal de bord
  1. Mirelle
    Iunie 1, 2010 la 10:30 am

    Miss you so much….

    • ritasophie
      Iunie 1, 2010 la 10:49 am

      Miss you too, Baby!

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

