Prima pagină > Gânduri > GALBEN

GALBEN

Nu te uita că nu ştiu

ce spun ochii tăi

În ultima vreme

n-am avut timp să le-nvăţ limba.

Şi cu fiecare surâs

pe care n-am ochi să-l văd

Poţi să te superi

Şi să nu mai vorbeşti o săptămână cu mine.

Şi uneori mi se pare

Că suntem atât de străini

Dar dac-am şti

Cât ni se-ntrepătrund rădăcinile…. am plânge!

9 Mai 2010

Categorii:Gânduri
  1. mirelle
    August 20, 2010 la 6:36 pm

    Ce mult imi place poezia asta….

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

