Prima pagină > Gânduri > Blue eyes, Baby’s got blue eyes…

Blue eyes, Baby’s got blue eyes…

Text concupiscent şi cenzurat

Când am intrat în cameră dormea. Îşi descheiase cămaşa albăstruie şi unul din sfârcuri i se întărise de la aerul condiţionat. Era slab şi moale, aşa se simţea la privit. Avea pantaloni de pijamale tot albaştri, dar altă nuanţă, mai impersonală şi bună pentru dormit.

M-am aşezat pe un fotoliu şi mi-am aprins o ţigară, deşi-mi spusese că e o cameră pentru nefumători. O veioză gălbuie îşi miorlăia lumina scheletică pe covorul vechi.

Cu colţul ochiului îi pândeam mişcările ritmice ale pieptului, respira încet, cuminte. Dormea. Şi nu-i puteam vedea ochii. Doar pentru ochii lui albaştri venisem!

Îmi propusesem doar să-l privesc, era târziu şi mă resimţeam după cursa de şapte kilometri, şi-apoi cine ştie cum ar fi reacţionat dacă m-ar fi găsit acolo. Doar mă ştia la 4014 kilometri depărtare.

Încercam să amuşinez ceva de pe fotoliul meu, un fir de parfum, un iz de piele tânără şi tânjind după soare.

(…)

S-a întors, dezvelindu-şi un umăr din care mi-a venit să muşc ca dintr-un măr zemos.

(…)

Nu voiam să închid ochii, mă uitam încă la el cum doarme, şi-i simţeam vie şi nerăbdătoare fiecare părticică de piele…

(…)

Mi-am umezit buzele ca şi cum mi le-ar fi sărutat el şi-am plecat.

Era atât de departe…

Şi uneori atât de dureros de plăcut să mă gândesc la el…

Categorii:Gânduri
  1. elisabeta niculescu
    Mai 29, 2010 la 12:05 pm

    ce sa zic rita e asa de frumos si adevarat
    ai descris totul atat de plastic si de veridic in acelas timp
    si totusi era mai bine sa il saruti

    • ritasophie
      Mai 29, 2010 la 12:20 pm

      O, draga mea Doamna Profesoara!!! Btw, pe unde umbli, ca mi-i dor de tine de mor! In alta ordine de idei, cantau unii azi la radio live as you’re dying… Si ma gandeam… Dac-ar fi sa mor maine (Doamne feri!), ce-as regreta cel mai mult ca n-am facut? Si asta a fost raspunsul… ca nu l-am sarutat niciodata…

  2. Mirelle
    Iunie 1, 2010 la 10:25 am

    Eu zic asa: NEVER SAY NEVER!
    Doar stii ce am fost eu in stare sa fac, am trecut granita si…..

    🙂
    Pup.

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

