Prima pagină > Gânduri > THE SHIPPING NEWS

THE SHIPPING NEWS

Nu ştiu dacă fuseseră ropotele tobei celtice, sau tânguirile fluierului, sau premoniţiile lui Jack sau ale lui Bunny, nu ştiu exact ce mă atinsese cel mai tare, ce-mi strânsese stomacul şi-mi împletise lacrimile cu gânduri nescrise…

Furtuna care luase casa Quoyle-ilor începuse chiar înainte de rugăciunea de la 7. Soţia lui Dennis citise norii de pe cer şi după primul tunet se-auzise şi primul Allahu akbar!

Gândurile mă părăsiseră, ca de obicei. Sau erau prea multe şi nu le puteam eu alinia frumos pe fereastra albă din Word.

Mă uitasem la un moment dat în sus, la tavan, şi-i spusesem casei ăsteia pe care urma s-o părăsesc în cel mult două săptămâni c-o iubesc. Era o casă bună, chiar dacă C. zisese la-nceput că nu-ş ce simte el. Eu nu simţisem niciodată nimic decât multă pace şi linişte în casa asta. În casa asta renăscusem cumva, şi mi se pare mie că analogia cu pasărea Phoenix sună pueril şi harry potteresc, dar aproape c-aşa îmi simţeam eu noul Eu. Parese că filmul ăsta aproape că trăsese linie celor trei ani petrecuţi aici, şi casa mea nu urma să fie spulberată de vânt, dar, vorba mătuşii Agnis:

It’s all right. Worse things have happened.’

Categorii:Gânduri
  1. elisabeta niculescu
    August 15, 2010 la 9:22 pm

    chiar ma gandeam cum de nu mai scri nimic
    doamne rita au trecut trei ani?

  2. ritasophie
    August 15, 2010 la 9:25 pm

    Scriu, draga mea Doamna Profesoara, mai scriu…
    🙂 Ca bine zici! Au trecut trei ani… ca trei clipe… parca ieri a fost… Fain o fost! Te sarut cu mare drag!

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

