POEM IMBECIL

când n-o să te mai iubesc

o să se termine lumea o clipă

şi ochii-mi vor uita să picure

de parcă n-ar mai plânge niciodată

şi niciodată n-o să mai

tresar

găsindu-ţi scrisul lăbărţat

pe foi vechi cu numele meu

când n-o să te mai iubesc

o să uit cum te miroseam

în fiecare seară,

trăgeam o gură de aer de tine

şi mă umpleam de fericirea

de a fi cu tine

când n-o să te mai iubesc

n-o să mai scriu

poeme imbecile ca acesta.

Aug 2005

 


  1. Februarie 19, 2011 la 2:22 pm

    ce mult imi place!

    • ritasophie
      Februarie 19, 2011 la 3:53 pm

      Ma bucur ca mi le-am regasit. Sunt poezii vechi, pastrate, slava Domnului, pe niste site-uri de mult uitate… am zis sa le strang pe toate ‘acasa’. Bucurie mare ca-ti plac!

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

