ULTIMUL

Se revarsă
peste tot aerul pe care l-am expirat vreodată
din străfunduri de suflete fericite
ploi calde din vara
ultimelor surâsuri
Ca o ultimă încununare
a îndepărtării de tine
Ca să te uit, mă uit la poza lui
căci şi el e intangibil, departe, dincolo…
ca să-ţi uit vârful ultimului fir de păr
încolţit pe frunte,
mă uit noaptea după Micul Prinţ,
gândind c-aş fi mai puţin vanitoasă
decât floarea lui
şi-aş putea, la o adică,
să-i curăţ şi vulcanii
cu toate lacrimile plânse după tine.
Vreau să te uit,
îmi spun în fiecare dimineaţă la micul dejun
cu cereale şi lapte degresat,
de parc-ai fi zahăr dulce
pe care l-am înlocuit demult
cu adieri de speranţe duse pe Apa Sâmbetei.

  1. Niciun comentariu până acum.
  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

