Prima pagină > Gânduri > UŞA ÎNTREDESCHISĂ

UŞA ÎNTREDESCHISĂ

Am pus discul cu David Gilmour, mi-am umplut  paharul cu vinul alb şi dulce care-avea alt gust băut departe, unde visele nu capătă consistenţă şi seriozitate, şi cuvintele se transformă din ce în ce mai mult în onomatopee şi interjecţii cu înţelesuri ştiute numai de cel/cea care le rosteşte…

Ce mai rac eram şi eu acum! Scriam o frază, ştergeam două, simţeam impulsul de a trimite la gunoi pagina asta nescrisă nici pe-un sfert încăpăţânat, impulsul era încăpăţânat, eul ăsta care tresărea la fiecare coardă a chitării gâdilate de Gilmour, eul ăsta încăpăţânat, pe care aproape nu-l mai auzeam în mine… Iacătă-l cât de viu era, cu lacrimi înghiţite cu floricele şi Pepsi Diet! Pfu! (văzusem A LITTLE BIT OF HEAVEN, şi când toţi cei şapte spectatori din sala goală îşi trăgeau nasurile la greu şi-şi ştergeau pe furiş lacrimile, eu mai mâncam o floricică, şi-mi repetam atotştiutoare că aşa ceva numai în filme se întâmplă, şi că realitatea e de fapt insensibilă, nu găseşti dragostea nici când ai toată viaţa înainte, darămite când te pregăteşti să mori).

Zilele treceau la fel, cu soare, cu nisip, cu nas înfundat, cu trei ţigări şi-un gând mic la tumoarea de pe hipofiza mea, cu acelaşi gol care uneori se făcea atât de greu de nu eram bună decât de întins în pat şi dormit somn negru, tăcut…

Până la urmă, toate astea s-au mai spus. În mii de alte feluri, pe mii de alte pagini, cu mii de alte tânguiri de chitară. Eu însămi îmi închisesem de bună voie uşa asta, eh, acuma că se mai crăpa din când în când şi-mi aduceam şi eu aminte cum e să te lamentezi şi în scris, nu numai în suflet, să-mi fie cu iertăciune.

Categorii:Gânduri
  1. elisabeta niculescu
    Aprilie 27, 2011 la 11:23 pm

    cand publici?

  2. Aprilie 27, 2011 la 11:28 pm

    trebuie sa iubim chiar daca iubim cu forta, si cand avem toata viata inainte si cand ne pregatim sa murim. sa iubim pana la implozie!

    te rog sa lasi altora tristetea. postul e minunat, insa.

    ><

    • ritasophie
      Aprilie 27, 2011 la 11:31 pm

      🙂 Merci, Rox! Ma chinui de mai mult de o luna sa scriu ceva, am capul plin de franturi de ganduri, de imagini, de nebunii, din pacate nimic nu se materializeaza. Cat despre iubit cu forta, pe mine Tata m-a-nvatat ca dragoste cu sila nu se poate. Ah, de-abia astept sa vin Acasa sa vorbim! Te sarut!

  3. Aprilie 27, 2011 la 11:36 pm

    stiu draga mea, ca iubire cu forta nu se poate…ma refeream la altfel de forta… si inca o data, SCRII MINUNAT, vei csrie in continuare, stiu, sunt convinsa. abia astept si eu sa ne vedem! bussi 🙂 !

    • ritasophie
      Aprilie 27, 2011 la 11:48 pm

      🙂 O, da, ai dreptate, Cealalta Forta… subscriu!

  4. MateiB
    Aprilie 28, 2011 la 12:24 am

    yup … recunosc ineditul…tu esti din nou….tematica statica nu e sacaitoare, ascunde talcul pretios in backstage, vizibil doar pentru cunoscatori…acelasi soare si aceiasi luna pentru omul cuminte care si in al XII-lea ceas isi intreaba singuratatea cu ce a gresit.

    toata admiratia pentru tine scriitorule, te pastrezi in acelasi univers unde te stiam si cum iti sta bine…poate ca s-ar fi putut un ton mai optimist, dar recunosc nici eu nu mi-as cere daca nu as avea motive…asa ca te salut cu o strangere de suflet, nu de mana…ca mana se simte….sufletul se recunoaste 😉

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

