Prima pagină > Gânduri > TO GO OR NOT TO GO…

TO GO OR NOT TO GO…

Doare, futu-i mama ei de treabă, ca-n vremurile bune, aş putea spune.

Mă sufoc gratuit, şi nici cel puţin cele patru beri n-ajută prea mult.

Ba din contră.

Ho, nebuno! Cu inima vorbeam! Un’ te duci? De cine fugi? Ho!

După ce bocesc oleacă sănătos, de mi-ar fi sărit cămaşa de pe mine dac-aş fi purtat o cămaşa, parcă, parcă se mai potolesc apele.

Bătăile.

Aerul-şi face loc iar spre plămâni în cantităţi satifăcătoare şi reuşesc chiar să mă uit la VAN HELSING fără miştourile de rigoare.

Pân’ la urmă, trebuia să mă sui în avionul ăla şi să mă duc. Pentru că eram mult prea laşă ca să nu mă duc.

Categorii:Gânduri
  1. MateiB
    Iulie 17, 2011 la 1:04 am

    acolo, aici….aici, acolo….doar acceptarea poate unii doua locatii…ori eventual poate aseza transparenta dincolo de greutatea locului prin simbolurile pe care ti le reprezinta.

    dar ramane sa faci pod peste locatii….o data cu prezenta ta aici 😉

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

