SCURT

 

Spune-mi,

De ce nu mai ştii să zâmbeşti?

Mi  s-au terminat zâmbetele pentru viaţa asta!

 

Şi de ce ochii nu ţi se mai colorează în albastru?

Cerul plânge acum, la apus,

Şi oricum, albastrul e desuet şi plictisitor!

 

Şi de-ar fi să te-ntorci, când ai face-o?

Înainte de mă fi născut, când mai aveam o şansă în nimic!

Categorii:Gânduri
  1. alina zdrenghea
    Octombrie 13, 2011 la 12:06 am

    Te inteleg perfect.

  2. MateiB
    Octombrie 13, 2011 la 10:49 pm

    de am putea alege cum si cand inainte sa se intample….dar pe de alta parte….tot e bine….ma gandesc …. ca nu m-am nascut in Zimbawe sau Nigeria….sortit suferintei si mortii devreme.

    dar da….punctul pe „i” e acolo….I feel you sister 😉

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

