Prima pagină > Gânduri > Vine, vine Primăvara

Vine, vine Primăvara

Visez la o ploaie de primăvară

Şi mirosul de pământ trezit

îmi încolţeşte în suflet

aripi firave de fluturi

 

Îmi ţin respiraţia

pentru că florile nu tresar

                când expiră

Aşa cum îmi înghit

                ‘mi-e dor de tine’-le

de pe vârful limbii –

o sămânţă de fericire

pe care-o fură fluturii

şi-o dizolvă în

                amintiri din ce în ce

mai palide.

Mi-e dor!, zise

Aripa Stângă.

 

(Dubai, 15 November 2011)

Categorii:Gânduri
  1. elisabeta niculescu
    Noiembrie 16, 2011 la 1:58 am

    doamne ce frumossssssssssssss
    bravo rita
    asta esti tu de fapt

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

