Prima pagină > Gânduri > PLOAIE DE VARĂ

PLOAIE DE VARĂ

nu mă uit
pe fereastra sufletului tău
perdele grele
brodate din pânze
uitate
mă lasă
departe,
pentru nicăieri
şi nimeni
să nu vină
să mă culeagă
n-am crescut
nu m-am copt
şi fructele-mi
mustesc
de otravă
dulceagă
împrăştiată
pe cer târziu
de vară
cu nori de uitare
deschide-ţi umbrela
şi treci mai departe
sărută-mă,
poate te usuci
şi izvorăsc
pentru buzele tale
acum…

Categorii:Gânduri Etichete:, , ,
  1. Niciun comentariu până acum.
  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

