Prima pagină > Gânduri > MAI POETIC

MAI POETIC

Cînd mi se face dor de tine,

Am învățat să-mi torn un pahar de vînt primăvăratic

Cu două cuburi de gheață –

clinchetul e identic cu cel al unui whisky vechi și bun!

 

Cînd mi-e dor de tine,

Îmi înăbuș căscaturile

Cu o ceapă degerată și niște cireșe cu personalitate:

cine-a mai pomenit ger în Mai?’

 

Mi-e dor de tine chiar acum!

Și mă încăpățînez să-mi analizez motanul,

Să fac o ciorbă de usturoi,

Și să scriu poezii fără noimă.

Altfel ți-aș scrie ție și s-ar nărui Everestul.

Categorii:Gânduri Etichete:,
  1. Mai 15, 2017 la 9:23 am

    cand mi se face dor de tine
    din nostalgii trezesc buchete
    intr-un septembrie stateai cu mine
    beam o cafea, tigari pachete

    cand mi-e dor de tine
    suras, melancolie fina
    imi pun si-ascult acele piese
    si versurile imi prind rima

    Mi-e dor de tine chiar acum !
    stau amintiri pe raft razand
    Imi va fi dor ca si acum
    sa ne vedem cu bine, pe curand

    • ritasophie
      Mai 16, 2017 la 9:36 am

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

